WITCHCRAFT
Folytatom a sort egy újabb feldolgozással. Természetesen ebben az esetben is szabadon letölthető és elkészíthető a kártyapakli. A játék eredetije a Love Letter címet viseli és véleményem szerint ez egy borzalmas témaráerőszakolás egy igen jó játékmechanizmusra. Az én verziómban boszorkányok próbálnak felülkerekedni egymáson, dedukcióval, fortéllyal és némi szerencsével, amit akár boszorkányságnak is gondolhatunk. 
Itt is módosítottam az eredeti lapok értékein és funkcióin, hogy kiegyensúlyozottabb és érdekesebb játékmenetet kapjunk. A  játékban mindössze 10 féle számozott lap található különböző  darabszámban, így összesen 20 lappal játszunk. Minden lap egyedi  tulajdonsággal bír, ezek szöveges formában vannak a lapokon feltüntetve. A játékot  2-5 játékos játszhatja.
Játékszabály:
Minden  játékosnak osztunk 1 lapot. Az asztalra rakunk 1 lapot képpel lefelé talonba,  és mellérakjuk  a húzópaklit. A talonba rakott lapot alapesetben nem  húzzuk fel, kivéve ha utolsó lépésként lapot kell húzni (a #2-es lappal vagy ha megnézik a #0-ás lapját valakinek).
- Húzz egy lapot a pakliból a saját lapod mellé
 - Az egyik lapot rakd le magad elé és hajtsd végre az azon szereplő akciót (aktív lapok #1-6 és #9, passzív lapok #0, #7, #8)
 
A  kijátszott lapokat képpel felfelé egymásra fektetve gyűjtjük magunk előtt úgy,  hogy a lapok számai látszódjanak. A játékosok az óramutató járása  szerint következnek. A játék addig tart amíg egy kivételével minden  játékos kiesik, vagy minden lapot felhúznak a húzópakliból. Előbbi esetben  az utolsó megmaradt játékos nyert. Utóbbi esetben az nyer akinek a  legnagyobb értékű lap van a kezében.
Lapok leírása (darabszám a pakliban):
- 0 (2) Ha valaki megnézi ezt a lapodat, akkor az a játékos kiesik, te pedig húzhatsz helyette egy másik lapot!
 - 1* (5) Nevezz meg egy másik játékost és egy számot, kivéve az #1-est! Ha az a játékos azt a kártyát tartja a kezében, akkor kiesik.
 - 2* (2) Te, vagy egy általad választott játékos rakja le a kézben tartott lapját és húzzon egy újat! Az aktív lapok (*) hatása nem érvényesül.
 - 3* (2) Nézd meg egy másik játékos kézben tartott lapját!
 - 4* (2) Cseréld ki a kezedben tartott lapot egy másik játékos kézben tartott lapjával vagy a talonnal!
 - 5* (2) Nézd meg egy másik játékos kézben tartott lapját és hasonlítsd össze a tiéddel! Az alacsonyabb értékkel rendelkező kiesik. (Döntetlen esetén a játék folytatódik, mindkét játékos játékban marad)
 - 6* (2) Más játékosok kártyáinak hatása ellen védve leszel amíg a körben újra rád nem kerül a sor. (Fontos: 6-ost kijátszó játékos is választható egy akció célpontjának, a védelme az akció hatását semlegesíti, de nem tiltja meg a választást)
 - 7 (1) Ha ez a lap és az #5-ös vagy a #6-os egyszerre a kezedben van, ezt a lapot kell leraknod!
 - 8 (1) Ha lerakod ezt a lapot, akkor kiestél.
 - 9* (1) Ha eltalálják, hogy ez a lap van nálad, nem esel ki, hanem új lapot húzol. Ezt a lapot bármilyen aktív lapként (*) kijátszhatod.
 
![]()  | 
| Witchcraft | 


Megjegyzések
Megjegyzés küldése