A GYŰRŰK URA: PÁRBAJ KÖZÉPFÖLDÉÉRT
Ez egy kétfős stratégiai társasjáték, lényegében egy 7 csoda Párbajra húzott bőr, némi szabály áramvonalasítással, amelyben a játékosok Középfölde sorsáért küzdenek. Az egyik játékos a Gyűrű Szövetségét irányítja, célja a szabad népek védelme és az Egy Gyűrű megsemmisítése, míg a másik játékos Szauront testesíti meg, aki arra törekszik, hogy elfogja Frodót és Samut, valamint gonosz seregeivel uralma alá hajtsa Középföldét.
A lényegesebb elétérések a következők: Minden hiányzó nyersanyagért 1 aranyat kell fizetni. Minden eldobott lapért annyi arany jár, ahányadik fordulóban járunk. A zöld népcsoport kártyákból két egyformát megszerezve választhatunk az adott nép bónuszaiból, vagy egy játékban egyszer, ha három különböző népcsoportot szereztünk, akkor választhatunk a három nép bónuszai közül egyet. A kék gyűrűkártyákkal haladunk a gyűrűküldetéssávon. A piros hódításlapokkal illetve a helyszínlapkákkal a térkép területeit foglalhatjuk el.
A játék többféle befejezéssel zárulhat. A gyűrűküldetés esetén vagy Frodóék elérik Orodruint, vagy a nazgúlok elérik Frodóékat. A népek esetén ha az egyik játékos megszerez 6 különböző népszimbólumot. És végül ha valaki jelen van mind a térképen mind a 7 területen. Ha a harmadik forduló végéig egyik feltétel sem teljesül, akkor az a nyertes, aki a térképen több területen van jelen.
A Gyűrűk Ura: Párbaj Középföldéért |
Megjegyzések
Megjegyzés küldése