PIMP MY GAME

Köszöntök mindenkit irtózatosan iszonyat brutál atom nagy szeretettel. A mai adásunkban a játékaink csinosításáról lesz szó (a festést és az inzerteket leszámítva), amikor is különféle puccos alkatrészek beszerzésére illetve legyártására mutatunk példákat. Ha tetszik, iratkozzatok fel, nyomjatok egy lájkot és... pfff.



Patchwork
- Meglepő módok találtam olyan gombokat, melyek szinte egy az egyben mint a papír gombok. Sajnos már nem emlékszem, hogy az aliról vagy ebayről szereztem be őket. Három méretben vettem, de csak a két kisebbet használjuk, 1-es és 5-ös címletként.



A Mars terraformálása
- Az eléggé béna és randa játékostábla helyett készítettem magamnak egy normálisabbat, ami vasfóliára ragasztva mágneses jelölőkkel használható. Számolhatjuk rajta a megszerzett ikonokat is, így nem kell a kártyák pakolászásával szenvedni (helyhiányból kifolyólag).


- 3D nyomtatással legyárthatók a lapkák is (tenger, növényzet, város), így még látványosabb lesz tábla képe.
 

Fesztáv
- Kedves és aranyos ötlet volt valakitől, hogy kötött vagy horgolt egy olyan "tálkát" a tojásoknak, mintha egy madárfészek lenne. Sajnos én nem tudok ilyet csinálni és olyan ismerősöm sincs, aki tudna, pedig örülnék neki.


- Kaphatók csicsás élelemjelölők is.


- 3D nyomtathatunk az akciókockák helyett kis madárházakat.



Castles of Burgundy
- A lapkák tárolásához 3D nyomtathatunk fain rendezőt.



Scythe
- A munkásainknak is adhatunk karaktert öntapadós nyomat segítségével. Mondjuk nem kis meló körömollóval kivagdosni és felragasztgatni őket.


- Vásárolhatunk arany árban fémpénzeket és valósághű nyersanyagjelölőket.



- 3D nyomtathatunk találkozásjelölőket, illetve rajongói kiegészítőkhöz való jelölőket is.
- Vagy használhatunk átlátszó plasztik érmetartókat, melyekkel jobban kiemelhetjük (és védhetjük) a különféle tokeneket.

Evolúció
- Ugyancsak kínában találtam cuki gombokat, amik időtállóbbak, mint a papír jelölők. Meg jobban is mutatnak. Én a saját verziós Új kezdet játékomhoz használom őket.


Ezeken kívül még számtalan lehetőség adódhat a játékaink csinosítására, én ennyit gondoltam bemutatni a sajátjaimból ízelítőként és étvágygerjesztőként. Ha neked is van pimpelt játékod, oszd meg a néppel kommentben. Csá.
 

Megjegyzések