KILL'S CROSS SOLITAIRE

Találtam egy érdekes szóló játékot, amihez csupán egy pakli francia kártya kell. Szerencsére a kitalálója nem német, úgyhogy közkinccsé tette a játékot további szabad felhasználásra. Én természetesen szokásomhoz híven rögtön egy kicsit alakítottam is rajta. Egy eleme nem tetszett, úgyhogy azt teljes mértékben kihagytam a szabályfordítás során. Így egy nehezebb játékot kaptam, ami szerintem nem baj.


A játékot Tom Francis találta ki és eredetileg Gridcannon névre hallgat. Az angolosoknak minden részlet megtalálható ezen a weboldalon. A nyelvfüggők itt olvashatják el az én változatom fordítását. Az eredeti játék online is kipróbálható ezen az oldalon.

Ja, és ha valaki megmondaná, hogyan kell az angol 'color' (red and black) és 'suit' (hearts, diamonds, spades, clubs) szavakat megfelelő módon magyarra fordítani egy kártyajátékban, azt nagyon megköszönném :)

Kill's Cross

Megjegyzések